loading...
وب سایت آموزشی و تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1407 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

PAssassin’s Creed: Unity fix errors and problems crashes freeze

 

در این پست حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed: Unity را برای شما آماده دانلود کرده ایم. همان طور که می دانید اولین نسخه منتشر شده از بازی Assassin’s Creed: Unity GOLD Edition بود که توسط گروهای مختلف کرک شد، از جمله آن گروه ها SKIDROW ، 3DM ، ALI213 بودند و فعلا خبری از کرک های گروهای بزرگی مانند CODEX و RELOADED نیست و ما لازمم نداریم ، چون کرک های مختلف گروه بزرگ SKIDROW کار ما را راه می اندازند. اما دوستان نسخه های که روی اینترنت قرار گرفت ، نسخه های نصب شده بودند، ولی ما در سایت نسخه دارای Setup.exe را با حجم 37.5 قرار داده ایم، اگر شما ابتدا بازی را از دانلود کرده اید و یا خریده اید. قبل از شروع به نصب اول از همه باید مشخصات حداقل برای اجرای بازی را با مشخصات سخت افزاری کامپیوتر خودمان بسنجیم.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • سیستم عامل : (Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit Operating System Required
  • پردازنده : Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
  • کارت گرافیک: (NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM
  • رم مورد نیاز : 6GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx 11

چند نکته ای که از بالا فهمیدیم :

اولا باید برای نصب بازی ویندوز 64 بیتی باشد ، بعد رم ما کمتر از 6 گیگابایت نباشد و کارت گرافیکی ما باید حتما از Directx 11 پشتیبانی کند.

PAssassin’s Creed: Unity fix errors and problems crashes freeze

ادامه مطلب را حتما بخوانید ، بحث تخصصی در ادامه …

 

کارهایی که قبل از نصب بازی و اجرای آن انجام دهیم :

1- اول از همه باید درایور کارت گرافیک خود را چه AMD و یا NVIDIA باشد را آپدیت کنیم. دو راه دارد، یا باید به سایت مرجع بروید و آپدیت نمایید و یا با استفاده از سایت خودمان که آخرین نسخه های درایور ها را برای تمام کارت ها قرار داده ایم ، که لینکش در زیر قرار دارد.

دانلود درایور جدید AMD ( ATI ) Catalyst Display Drivers 14.9 WHQL

دانلود درایور nVIDIA GeForce Driver 344.60 WHQL

برای آپدیت پست ها بالا را که با دقت فراوان تهیه شده است حتما بخوانید.

2- مرحله بعدی اعتمادسازی مسیر نصب بازی و مسیر خارج کردن فایل های کرک در آنتی ویروس است، اگر این کار را انجام ندهیم، حتما بازی ما ناقص نصب میشود، زیرا به علت گیر دادن آنتی ویروس امکان COPY خیلی از فایل ها وجود نخواهد داشت، که بعدا پس از نصب موجب ارور و کرش کردن میشود. اما اگر مسیر نصب استخراج فایل های کرک را اعتمادسازی نکنیم ، به محض دانلود Crack و خارج سازی از حالت فشرده ، آنتی ویروس رو هوا فایل های Steam_api.dll و Steam_api64.dll و … را ویروس می شناسد و حذف می کند. ما در ریر اعتمادسازی در نود 32 را شرح داده ایم و در تمام آنتی ویروس شبیه به هم هستند.

آموزش اعتمادسازی در Antivirus

دوستان می رسیم به مرحله نصب بازی : بازی هایی که در سایت ها برای دانلود قرار داده میشود، معمولا یک فایل ایزو هستند که در داخل پارت های فشرده است، که ابتدا فایل های فشرده را از حالت فشرده با برنامه winrar 5 باز می کنیم و حالا یک فایل با فرمت ISO خواهیم داشت و با استفاده از Winrar 5 و یا Virtual Clone Drive آن را باز می کنیم و از دورن پوشه باز شده فایل Setup.exe را نصب می کنیم. اما اگر بازی را خریدید معمولا خودشان نصب آسان شده اند و نیازی به دردسر های بالا ندارد. اگر باز کردن فایل های iso را بلد نیستید، پست زیر را حتما بخوانید.

آموزش اجرای فایل ISO و Bin با برنامه Virtual CloneDrive 5.4.7.0

پس از پایان نصب وارد محل نصب بازی می شویم و می بینیم که در آنجا پوشه ای به نام Support ایجاد شده است، که در داخل آن فولدری به نام Software است که 3 تا نرم افزار لازم برای اجرای بازی را یعنی UPlay- Installer ، Directx 11 و VCRedist 2010 است، که باید هر تا را نصب کنیم. پس از نصب آن ها نوبت به ریختن کرک می رسد.

دانلود نرم افزارهای لازم برای اجرای بازی :

دانلود نرم افزار Directx v11 | حجم 96 مگابایت

دانلود نرم افزار Uplay installer | حجم 54 مگابایت

دانلود نرم افزار ++Microsoft Visual C یا همان VCRedist نسخه 2010 | حجم 5 مگابایت

توجه 1 : برای نصب directx 11 وارد پوشه Software و بعد پوشه Directx شوید و از بین این همه آرشیوهای فشرده فایل اجرایی DXSETUP.exe را پیدا کنید و روی آن دابل کلیک کنید تا Directx 11 نصب شود .

 

نوبت رسید به نصب و ریختن کرک سالم بازی Assassin’s Creed: Unity :

ابتدا کرک v5 گروه SKIDROW را از زیر دانلود کنید و بعد آنتی ویروستان را نسبت به استخراج فایل های کرک اعتمادسازی کنید، حالا پس از استخراج شما 6 تا فایل AUC.exe ، ali213.bin ،ALI213.ini ، GFSDK_SSAO.win64.dll، localization.lang  UPlay_R1_Loader64.dll ،uplay_r1_loader64.ubi در داخل پوشه ی استخراج شده دارید، همه را Copy کنید و به مسیر نصب بازی بروید، که در نسخه ای که ما روی سایت گذاشتیم مسیر نصب C:\Program Files (x86)\Assassin’s Creed Unity است، در آنجا فایل ها را Past کنید، اما دوستان بعضی از این فایل ها از قبل وجود دارند، که نباید هنگام past کردن گزینه Skipe را بزنید ، بلکه باید گزینه copy and replace را بزنید، تا فایل های کرک جایگزین فایل های بازی شوند. برای همه آن ها این کار را انجام دهید. حالا رسیدم به لحظه ی باشکوه باز کردن و اجرای بازی روی فایل ACU.exe را که در مسیر نصب بازی است ، دابل کلیک کرده و اگر موارد بالا را دقیق انجام داده باشید بازی 100% کار می کند.

بخش کرک جداگانه بازی :

دانلود Crackfix v5 برای بازی Assassin’s Creed: Unity

 

رسیدیم به بحث داغ و شیرین حل ارورها و مشکلات بازی Assassins Creed Unity :

ارور “The program can’t start because MSVCP100.dll is missing from your camputer. Try reinstalling the program to fix this problem. ” در بازی Assassin’s Creed: Unity

PAssassin’s Creed: Unity fix errors

راه حل : علت ارور گم شدن فایل MSVCP100.dll نصب نبودن نرم افزار VCRedist 2010 است، که از زیر دانلود و نصب کنید، حل میشود.

دانلود نرم افزار ++Microsoft Visual C یا همان VCRedist نسخه 2010

 

ارور “.Unable to find the Ubisoft Game Launcher, please re-install Assassin’s Creed® Unity ” در بازی Assassin’s Creed: Unity

راه حل : برای رفع این ارور شما باید ابتدا نرم افزار Uplay Istaller را نصب کنید و بعد در داخل آن یک اکانت رایگان بسازید و وارد آن شوید و بعد آن را روی حالت Go Offline قرار داد.

PAssassin’s Creed: Unity fix errors

 دانلود نرم افزار Uplay installer

راه حل : نرم افزار uplay را نصب کنید و بعد روی آن دابل کلیک نمایید تا اجرا شود و حالا باید یک اکانت بسازید ، که از گزینه Can’t A acconut وارد صفحه ساخت اکانت شوبد و طبق عکس زیر مشخصات خود را دارد کنید، در قسمت user name برای اکانت خود یک یوزر نیم بسازید ، در قسمت Password یک رمز چند رقمی شامل عدد و حروف مانند “mmnn6666 ” بنویسید و در بخش Date of Birth تاریخ تولد خودت را وارد کنید مثلا مال من شد 1983 ، یکم نوامبر. حالا زیر آن تیک گزینه ها به جز آخری را بزنید و در آخر دکمه REGISTER را بزنید.

Assassin’s Creed: Unity fix errors
اگر درست باشد شکل زیر ظلهر میشود. که در همان پنجره ENTER UPLAY را بزنید تا به صفخه بازی بروید.
Assassin’s Creed: Unity fix errors
حالا با کلیک بروی آیکون بازی Assassin’s Creed Unity پنجره زیر می آید.که Cancel را میزنیم . کاری به ” please enter your CD Key or Activition Code Here ” نداریم ، این برای کسانی است که بازی را اوریجینال خریده اند و cd key دارند ، شما cancel را بزنید.
PAssassin’s Creed: Unity fix errors

دوستان ما باید نرم افزار Uplay را روی Go offline قرار دهیم ، که از تنظیمات که در بالا سمت راست است این کار انجام میشود. شکل زیر.

PAssassin’s Creed: Unity fix errors

حالا می توانید از نرم افزار بیاید بیرون و دیگر ارور ” Unable to find the Ubisoft Game Launcher, please re-install Assassin’s Creed® Unity ” رفع میشود ، اما هنوز بازی را کرک نکردیم و تا کرک نکنیم به محض کلیک بروی ACU.exe نرم افزار UPLAY را باز میشود و می نویسد برای اجرای بازی به صورت Online ، باید کد فعالسازی وارد کنید که ما کاری با آن نداریم و خارج میشویم. حالا برای اجرای نهایی بازی باید کرک را بریزیم.

حالا کرک ورژن 5 بازی را از زیر دانلود کنید و 6 تا فایل AUC.exe ، ali213.bin ،ALI213.ini ، GFSDK_SSAO.win64.dll، localization.lang  UPlay_R1_Loader64.dll ،uplay_r1_loader64.ubi موجود در آن جایگزین فایل های بازی کنید (copy بعد Past کنید و اگر از شما پرسید که از قبل وجود دارند ، گزینه copy and replace را برای همه بزنید). الان نوبت رسید به اجرای بازی روی فایل ACU.exe دابل کلیک کنید، که منوی بازی ظاهر میشود.

ارور ” Unable to run the game. your video card doesn’t support DirectX 11 or video drivers need to be updated” در بازی Assassin’s Creed: Unity
Assassin’s Creed: Unity fix errors

راه حل : این ارور نشان میدهد که کارت گرافیک شما Directx 11 را ساپورت نمی کند و یا باید کارت گرافیک قوی تر بگیرید و یا بازی را با Directx 10 اجرا کنید که 100% تضمینی نیست که لگ و کندی نداشته باشید.

آموزش اجرای بازی Assassin’s Creed: Unity با DirectX 10 :

ابتدا فایل اجرایی dxcpl.exe را دانلود و نصب کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

دانلود dxcpl.exe

توجه : این روش تنها بروی ویندوزهای 64 بیتی قابل اجراست و ممکن است در بعضی از جاهای بازی با کندی روبرو شوید، که مشکل حل نشدنی است، ولی در کل برای کسانی که دایرکت ایکس 10 دارند عالی است.

1- به منوی Start بروید و در قسمت جستجوی برنامه عبارت dxcpl.exe را تایپ نمایید.

2- با پیدا کردن Directx Properties روی آن دابل کلیک کنید، تا پنجره مربوطه باز شود..

3- از بالا پنجره Directx Properties گزینه Edit List را بزنید و به آدرس C:\Program Files (x86)\Assassin’s Creed Unity یا همان محل نصب بازی بروید و فایل اجرایی ACU.exe بازی را Add کنید و بعد گزینه Apply و در آخر OK را بزنید

5 در پنجره اصلی در پایین گزینه Feature Level Limit را به 1_11 تغییر دهید و توجه نمایید که تیک گزینه Force WARP که کنار آن قرار دارد زده شده باشد.

6- حالا گزینه Apply را زده و بازی Assassin’s Creed: Unity را با دایرکت ایکس 10 می توانید اجرا نمایید.

ارور ” ACU.exe has stop working ” در بازی Assassin’s Creed: Unity :

دوستان ارور stop working واقعا تخصصی است ، وقتی ارور stop working میدهد، زیر آن دو تا گزینه که یکی حل مشکل با استفاده از اینترنت و دومی بستن اجباری برنامه است، عزیزان ما با آن دو تا کار نداریم ، زیر دو تا گزینه نوشته است view problems details ، این گزینه را بزنید اطلاعات ارور برای شما باز میشود ، 7 خط اولش را در نظرات برای ما بنویسد تا ما به شما بگوییم علت و راه حل ارور شما چیست.

 

دوستان این لحث ادامه دارد لطفا شما هم اگر ارور یا مشکلی دارید بیان کنید.

ادامه دارد…

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود , دانلود بازی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم , آموزشگاه , آموزش خیاطی , آموزش کاردستی , فیفا15 , فیفا , فیفا , fifa , fifa15 , pes , pes2015 , 2015 , pes15 , fifa15 , fifa2015 , چتروم , چت , چت گاه , بهترین سایت آموزشی , آموزشگاه بازی , آموزش ساخت سایت , هاست , دامنه , خرید پستی بازی FIFA 15 , خرید پستی , فروشگاه , عکس , سکسی , آهنگ , موزیک , فیلم سکسی , دانلود فیلم سکسی , دانلود سکس , دانلود عکس سکسی , کلش اف کلنز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید یا خیر ؟
    کانال ما در آپارات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 1,664
  • باردید دیروز : 3,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,441
  • بازدید ماه : 32,493
  • بازدید سال : 266,642
  • بازدید کلی : 1,579,766