loading...
وب سایت آموزشی و تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 287 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

elixir-spells-versus-dark-elixir-spells

در مطالب گذاشته در خصوص، حرفه ای شدن در استفاده از اسپل عجله Haste Spell ، حرفه ای شدن در استفاده از اسپل پویزن Poison Spell و حرفه ای شدن در استفاده از اسپل زمین لرزه Earthquake Spell که سه اسپل حدید دارک اسپل فکتوری در آخرین آپدیت هست رو به نمایش گذاشتیم. اسپل های دارک اسپل فکتوری زمانی هست که خیلی معروف شده و من فکر میکنم ما وقت زیادی داریم تا بتونیم با اون ها در ارتباط باشیم و یک استفاده موثر از اونها داشته باشیم.

خب شاید اکثرا در نگاه اول مثل من فکر کنند، اسپل سم نیروهارو نابود میکنه، اسپل زلزله ساختمان هارو و اسپل عجله هم سرعت نیروهارو زیاد میکنه. خب شاید بگویید که اسپل های قدیمی هم کار این هارو میکنه مثل اسپل خشم (Rage Spell) یا اسپل رعد و برق (Lightning spell) پس فرق کارایی اسپل های قدیمی با اسپل های جدید چیه؟! میخوایم در این مطلب به شما کارایی و فرق های اسپل های قدیمی و جدید رو بگوییم و اونهارو باهم مقایسه کنیم و همچنین بگوییم با امدن اسپل های جدید بازهم نیاز به اسپل های قدیمی دارید.

اسپل های جدید دارک اسپل فکتوری در مقابل اسپل های قدیمی

سه اسپل جدید دارک اسپل فکتوری تنها روی چند چیز تمرکز دارند (نیرو ها یا ساختار ها، مانند اسپل سم و اسپل زمین لرزه، سرعت بخشیدن به نیروها مانند اسپل عجله) اسپل های جدید نسبت به اسپل های قدیمی تنها به نصف فضای خانه نیاز دارند، و سریع تر ایجاد میشوند. این بسیار واضح است، اما آنها به عنوان یک جایگزین برای اسپل های قدیمی تصور نمیشود چراکه آنها تخصصی تر در انجام دقیق یک چیز هستند. ما به شما موقعیت هایی را نشان میدهیم که شما بازهم نیاز به استفاده از اسپل های قدیمی دارید.

چرا هنوز هم باید از اسپل خشم استفاده کنیم

بیاید به زمانی که هنوز اسپل های جدید نیامده بود فکر کنیم – اکثر استراتیزی های حمله با نیروهای کند بود و میخواستیم به آنها سرعت بدهیم. در این مورد شما نیاز به یک اسپل خشم داشتید تا سرعت آنها را زیادتر کنید، اما این روش فقط سرعت اسیب را زیاد میکند و موجب اسیب اضافی میشود.

برای بالن ها از اسپل خشم استفاده کنیم یا اسپل عجله؟

بیاید بالن هارا امتحان کنیم – بالن ها به قدری کند هستند که حتی شما از تماشای آنها خسته میشوید

ولی وقتی روی اسپل خشم قرار می گیرند به سادگی همه ساختمان ها را تخریب میکنند بالن ها میزان تخریب بالایی را دارند هر چهار ثانیه تخریب وارد می کنند  یعنی میزان صدمه زدن آنها چهار برابر DPSشان است ( برای بالن لول ماکسیمم 648 است! ) حالا فکر کنید که 6 تا 4  تا بالن دارید به تنهایی هر ساختمانی را با اولین ضربه شان از بین می برند پس نیازی به افزایش قدرت ندارند که از طلسم خشم استفاده کنیم.
balloons-destroy-town-hall-lavaloonian-2

از آنجا که اسپل خشم فقط سرعت آسیب رسانی نیروها را زیاد میکند ما نیاز زیادی به آن نداریم چون بالن ها اسیب رسانی خوبی دارند.

بهترین انتخاب: استفاده از اسپل عجله، سرعت حرکت بالن هارا بسیار زیاد میکند و میتوانید به جای ساخت هر اسپل خشم 2 اسپل عجله بسازید.

دراگون ها با استفاده از اسپل عجله بهتر هستند؟

دراگون ها مشکلی مشابه با بالن ها دارند، آنها کند هستند. این یک واقعیت است، و همچنین هردوی آنها نیرویی هوایی هستند. دراگون ها همه ساختمان هارا نابود میکنند و همچنین در حمله سریع تر است در 1.5 ثانیه (آسیب رسانی لول مکس (آخرین لول) دراگون فقط نصف آسیب رسانی لول مکس بالن هاست)

Clash-of-Clans-dragons-split-up

همچنین شما هیچ وقت یک توده از اژدها را ندید که مشغول نابودی یک ساختمان شوند، معمولا هر اژدها یه یک سمت حرکت میکند چراکه آنها دیر یا زود تقسیم میشوند. و دراگون ها هر خانه ای جلوی راهشان باشد مشغول به نابودی آن میشوند (مخصوصا مخازن آنهارا کمی مشغول میکند)

بهترین انتخاب: ادامه دادن به استفاده از اسپل خشم، چون که دراگون ها به آسیب رسانی بیشتری نیاز دارند.

دیگر تانک ها (نیروهای کند و سنگیل) با اسپل خشم

اکثر کلش باز ها از اسپل خشم استفاده میکنند برای تانک ها (نیروهای کند و سنگیل) مثل گالم و دراگون (لاواهوند نه) هدف در اینجا این هست که سرعت آسیب رسانی این نیروهارا بیشتر کرد.

 

 

بهترین انتخاب: ادامه دادن به استفاده از اسپل خشم، زیرا آنها به سرعت آسیب رسانی بیشتری نیاز دارند.

در نتیجه اسپل خشم در مقابل اسپل عجله

همانطور که دیدید اسپل عجله فقط روی بالن ها استفاده میشه. و همچنین با آمدن جاروکش هوای دوم کمی کار را برای استراتیژی های بالن سخت کرد اما اکنون میتوانید از اسپل عجله استفاده کنید.

بهترین موقعیت ها برای استفاده کردن از اسپل رعد و برق

بیاید نگاهی به اسپل رعد و برق بندازیم چون این اسپل رقابتی با دو اسپل دیگر دارد. اسپل زلزله و اسپل پویزن (سم). بیاید نگاهی به موقعیت هایی برای استفاده از اسپل رعد و برق بندازیم.

نابود کردن نیروهای کلن کستل دشمن

اسپل رعد و برق زمان بسیار سختی برای کشتن نیروهای کلن کستل دشمن نیاز داشت، شما همیشه به گروهی از اسپل رعد و برق نیاز داشتید (درصورتی که حتی همه ویزارد ها در یک نقطه جمع میشدند)

Clash-of-Clans-grouping-troops

اسپل پویزن به صورت ثابت و در یک ناحیه مشخص آسیب وارد می کند و برای همین شما به یک گروه از آنها نیاز ندارید و آسیب رسانی اش اندازه اسپل رعد و برق می باشد نصف اسپل رعد و برق نیز فضا اشغال می کند .
بهترین انتخاب:  از اسپل سم برای نابودی نیروی های کلن کسل دشمن استفاده کنید.

تخریب ساختمان های دفاعی یا دیگر ساختمان ها

اسپل زلزله به صورت درصدی آسیب وارد می کند و روی نابود کردن ساختمان های دفاعی حریف هیچ فایده ندارد مثلا من از 6 اسپل زلزله  روی ایردیفنس استفاده کردم و فقط نصف آن خسارت دید اما همین لول از ایردیفنس با 3 اسپل رعد و برق نابود شد. به عکس زیر توجه کنید:

air-defense-earthquake-spell

شاید سوالی که پیش بیاید این است که پس طلسم زلزله چه فایده ایی دارد ؟جواب خیلی واضح است ! شما تنها با 4 اسپل زلزله لول یک میتونید هر لول از دیواری رو از بین ببرید !!

بهترین انتخاب :از اسپل رعد و برق روی ساختمان ها و اسپل زلزله روی دیوار ها استفاده کنید.

اسپل رعد و برق در برابر اسپل سم و اسپل زمین لرزه

اسپل رعد و برق  انتخاب مناسبی برای تخریب ساختمان ها است اگر می خواهید همیشه آمادگی مقابله با نیرو های کلن کستل دشمن را داشته باشید حتما یک اسپل سم آماده داشته باشید و من همچنین اسپل زمین لرزه را خیلی می پسندم چرا که عملکرد خیلی بهتری نسبت به والبریکر بر روی دیوار های دشمن دارد و دیوارهای لول بالا را به راحتی تخریب می کنم و جاینت ها و نیروهایم دیگر پشت دیوارهای قوی معطل نمی شوند و به راحتی وارد دهکده حریف می شویم.

در آخر باید گفت که اسپل رعد و برق و اسپل خشم همچنان گزینه های عالی برای بدست آوردن و ذخیره کردن دارک اکسیر هستند و نگران نباشید و از اسپل ها بطور منظم استفاده کنید ، قبل از آپدیت تابستان 2015 کلش آف کلنز هم ما آن را می شناختیم و استفاده می کردیم و نتایج خوبی هم از آن کسب می کردیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود , دانلود بازی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم , آموزشگاه , آموزش خیاطی , آموزش کاردستی , فیفا15 , فیفا , فیفا , fifa , fifa15 , pes , pes2015 , 2015 , pes15 , fifa15 , fifa2015 , چتروم , چت , چت گاه , بهترین سایت آموزشی , آموزشگاه بازی , آموزش ساخت سایت , هاست , دامنه , خرید پستی بازی FIFA 15 , خرید پستی , فروشگاه , عکس , سکسی , آهنگ , موزیک , فیلم سکسی , دانلود فیلم سکسی , دانلود سکس , دانلود عکس سکسی , کلش اف کلنز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید یا خیر ؟
    کانال ما در آپارات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 2,444
  • باردید دیروز : 3,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20,221
  • بازدید ماه : 33,273
  • بازدید سال : 267,422
  • بازدید کلی : 1,580,546