چرا Dead Rising 3 در PC با ۳۰ FPS اجرا می شود؟
به تازگی Capcom اعلام کرده است که عنوان مورد انتظارش یعنی Dead Rising 3 که قرار است چندی دیگر برای PC نیز منتشر شود بر روی PC با ۳۰ FPS ثابت اجرا می شود. البته این بدان معنا نیست که بازیباز ها نمی توانند نرخ فریم را افزایش دهند اما در صورت بالا بردن نرخ فریم، روانی و عدم افت فریم تضمین نمی شود.
هم اکنون و به گزارش NeoGaf، در مصاحبه ی این خبرگزاری با توسعه دهنده ی بازی یعنی استودیوی Quantumnerd، افراد این استدیو بیان کرده اند که بالابردن نرخ فریم Dead Rising 3 غیر ممکن نیست و تنها با تلاش اضافی تیم توسعه امکان پذیر است. همچنین Quantumnerd علت اصلی اجرای Dead Rising 3 در PC با ۳۰ FPS را موتور بازیسازی و کمبود منابع دانسته است و افزوده است که، برای رسیدن به ۶۰ FPS بر روی PC می بایست بخش های عمده ای از موتور بازیسازی ما با کدهای جدید بازنویسی شود که در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نیز دست پیدا نخواهیم کرد. زیرا برای روان بودن بازی با انجام این کار ها یک Cpu بسیار قدرتمند و گران قیمت لازم است که چنین کاری ممکن نیست.
حال نظر شما چیست این اتفاق را ناشی از کم کاری اعضای این استدیو می دانید یا شما هم مشکل را موتور بازی می دانید؟ باما در میان بگذارید.