loading...
وب سایت آموزشی و تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 345 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

آخرین نفس های گرگ سفید / پیش نمایش WITCHER 3 : WILD HUNT

زمستان تازه شروع شده است، اما این آغاز دوباره ی زمستان پایانی ندارد. زمستانی که شادی و سرخوشی دیروز را بر باد می دهد و آواز کودکان و نوای گوش نواز پرندگان را به سکوتی مرگ بار تبدیل می کند. آری… زمستان شروع شده است، شروعی که با تاریکی آسمان و سفیدی برف در هم آمیخت می شوند آن هم فقط برای یک هدف، گرفتن امید و زندگی از ما، اما نه کور سویی از امید هنوز پیداست گرگ سفید بیداراست. حال وقت آن رسیده تا گرگ سفید قیام کند قیامی بر برابر ظلم وتاریکی ها….. گرالت بر می خیزد تا رستاخیزی به پا کند، حماسه ای را رهبری کند و جهان را به آتشکده ای برای رقیبان خویش بدل کند.

 

61rPkueUV5L._SL1018_

نام: The Witcher 3 : Wild Hunt

سازنده : CD Projekt Red
ناشر : Warner Bros
سبک : Action role-playing / Open World
پلتفرم ها : PC، Xbox One ، PS4
تاریخ انتشار : ۲۰۱۵

آخرین نفس :  

اگر یک بازی به واقع یک بازی باشد باید داستان و روایت آن به گونه ای باشد که شما تنها آن را یک بازی ساده قلم داد نکنید بلکه با آن زندگی کنید! در هرلحظه از بازی به جای شخصیت بازی شمشیر بزنید و به جای او گریه کنید و بخندید. اگر با سری بازی های ویچر آشنایی داشته باشید بدون شک می دانید که این موضوع یکی از ویژگی های این سری می باشد، سری که با داستان چند لایه و عمیق خود شما را در خود غرق می کند شما را می گریاند و سپس می خنداند. این است قدرت CD Projekt Red  در خلق یک داستان گیرا و اتمسفری کاملا سنگین و ملموس. اما واقعا ویچر ها که هستند؟ دنیایشان چیست؟ غم و سختی هایشان چیست؟ اینها سوالاتی هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. عنوان WITCHER 1 در سال ۲۰۰۷ توسط استدیو لهستانی ” سی دی پروجکت رد ” منتشر شد عنوانی که پیش از انتشارش کسی امیدی به آن نداشت و انتظارش را نمی کشید زیرا این عنوان توسط استدیویی در دست ساخت بود که تا پیش از این کار آن دوبله ی بازی های رایانه ای به زبان لهستانی بود. اما عنوان WITCHER 1 فرا تر از انتظارات ظاهر شد و به نوعی احیا کننده ی سبک PRG نام گرفت. در واقع دنیای ویچر ها حاصل کار استدیو سی دی پروجکت رد نیست بلکه حاصل دستان توانمد ” آندر ساپوسکی ” می باشد. مردی که در لهستان به خاطر به تحریر در آوردن داستان های فانتزی و قرون وسطایی زبان زد خاص و عام می باشد، و گل سرسبد کار هایش نیز سه کتاب و پنچ داستان مربوط به ویچر ها می باشد. کتاب هایی که در مورد دنیایی تاریک با تمی قهرمانانه درباره ی مردی زخم خورده به نام گرالت رغم می خورد. گرالت که از قضا قهرمان قصه ی ما می باشد مادرش جادوگری بانام Visema و پدرش سربازی قوی هیکل با نام Korin بوده است. گرالت هنوز دوران طفولیت را پشت سر نگذاشته بود که مادرش او را به قلعه ی جادو برای تبدیل شدن به یک ویچر می فرستد. در این قلعه بر روی افراد وارد شده زهر ها و آزمایشات سخت و کشنده ای انجام می دند که همین موضوع منجر به مرگ جمع کثیری از این افراد می شود. اما گرالت جز معدود افراد خوش شانسی می باشد که از این آزمایشات سخت و کشنده جان سالم به در می برد. البته داستان زندگی او به این خوبی ها نیز رقم نمی خورد و در پی این آزمایشات وحشیانه او رنگ دانه های بدنش را از دست می دهد و به همین دلیل موهایش سفید رنگ و چشمانش نیز زرد رنگ می شوند.البته باز هم آزمایشاتی در آن قلعه ی مخوف روی بدن معدود افراد باقی مانده انجام می شود که این بار تنها گرگ سفید قصه ی ما یعنی گرالت از این آزمایش سخت جان سالم به در می برد. بعد از این مراحل گرالت نیز مانند سایر ویچر ها یک لقب را برای خود برمی گزیند که این لقب Gralt Roger Eric بود که توسط استاد وی رد شد و استادش برای او لقب Gralt Of Rivia را برگزید. از این به بعد گرالت با رفتن به The Roach فعالیت خود را در خارج قلعه به عنوان شکارچی اژدها شروع می کند.

The-Witcher-3-Wild-Hunt-3

خیزش قبل از طغیان :

یک حماسه همواره از جایی شروع می شود در جایی پایان می یابد پس حماسه آفرینی گرالت در WITCHER 3 : WILD HUNT نیز از جایی نشعت می گیرد جایی که قصد داریم آن را برسی کنیم پس به همین منظور نگاهی بر دو عنوان قبلی می اندازیم. اولین نسخه از این سری با نام The WITCHER در سال ۲۰۰۷ به طور انحصاری برای رایانه های شخصی روانه ی بازار گیم شد. داستان عنوان The WITCHER در مورد اتفاقات ناگواری است که پیش گویی می شود در سرزمین های شمالی رخ خواهد داد. طبق آیین اتلین و پیش گویی های جادوگران جهان در زمستان پیش روی زیر یخ و برف مدفون و بشریت نابود می شود، اما مردم به سخنان آنها توجهی نمی کنند زیرا آنها می دانند خطر بزرگتری در راه است خطر نبرد نایت الف با Nilfgard  های جنوبی. در این میان راهبان قسم می خورند تا با یک دیگر متحد و هم قسم شوند و امنیت ارامش را به این مردم هدیه دهند، محفل رزهای سوخته شکل می گیرد و قیامی بر علیه Nilfgaard ها به وقوع می پیوند…. ! عنوان The WITCHER را با توجه به سال عرضه اش می توان عنوانی وسیع با جزییات نسبتا بالا قلم داد کرد. عنوانی که در آن با توجه به سایر عناوین هم سبک در سال ۲۰۰۷ دارای محیط وسیعی بود و کیفیت بافت ها و نور پردازی ها نیز در آن خوب از آب در آمده بودند. در نهایت این عنوان توانست به متای قابل توجه ۸۰ دست پیدا کند و مورد توجه اکثیر گیمر ها نیز قرار بگیرد.

در سال ۲۰۱۲ بود که این سری با عرضه ی The WITCHER 2 وارد فاز جدیدی شد، در واقع عنوان The WITCHER 2 نه تنها نقطه ی عطفی در این سری بود بلکه  سبک نقش آفرینی را متحول کرد و نفس تازه ای در آن دمید. این عنوان با اریه یک داستان حماسی با رنگ و بویی تاریخی و فانتزی به همراه مبارزات نفس گیر واقعا به عنوانی جذاب و در خور توجه بدل شد. همین جذابیت ها و زیبایی ها کافی بود تا سی دی پرجکت رد فرصت را غنیمت بشمارد و مدتی پس از عرضه ی این عنوان بر روی PC آن را برای کنسول نسل هفتمی X 360 نیز پورت کرد ولی بنا بر برخی دلایل کنسول PS 3 هیچ وقت رنگ این عنوان محبوب را به خود ندید! در ادامه و به دلیل افزایش محبوبیت این عنوان سی دی پرجکت رد پلتفرم های مقصد را گسترش داد و The WITCHER 2 را این بار به MAC هدیه داد. به طور کلی داستان این نسخه از جایی شروع می شود که گرالت در بند اسارت قرار دارد همچنین در ادامه گرالت در زندان توسط Roch ( دوست گرالت ) مورد بازجویی قرار می گیرد و گرگ سپید شروع به تعریف اتفاقاتی که منجبر به زندانی شدن او می شود می کند. همچنین گرالت در ادامه به پادشاه فولست برای بهبود اوضاع کشور و خاتمه دادن به آن اوضاع نابسامان  کمک می کند. عنوان The WITCHER 2 نیز همانند نسخه ی پیشین توسط موتور RED Engin توسعه داده شد، اما این بار موتور RED Engin نسبت به سال ۲۰۰۷ بهبود یافته است و بسیار قدرتمند تر شده است تا جایی که به جرات می توان گفت The WITCHER 2 یکی از برترین گرافک و بافت ها را با بهرگیری از این موتور به نمایش در آورد. همچنین این عنوان توانست به متای عالی ۸۸ نیز دست پیدا کند.

image_the_witcher_3_wild_hunt-25399-2651_0003

گرگ سفید در جهانی بی کران :

در واقع و بدون شک اوج قدرت این سری در داستان پردازی را میتوان درWITCHER 3  مشاهده کرد، دیگر داستانتنها حول محور یک شخصیت و حماسه های وی دنبال نمی شود بلکه اینبار قرار است حماسه ای دیگر به پاشود حماسه ای هزاربار حماسی تر. داستان این نسخه را شما رقم خواهید زد آن هم با انتخاب هایتان! بله، انتخاب…. در این نسخه یکی از مهمترین ارکان  داستان بازی انتخاب های شما است. به نحوی که شخصیت گرالت نوعی شکل می گیرد که شما می خواهید زیرا؛ انتخاب های شما تاثیر مستقیمی داستان و زندگی گرالت دارد، به نحوی که شما با گرالتی که ساخته ای ۱ مورد از ۳۶ مورد پایانی که برای بازی در نظر گرفته شده است را می بینید. شما باید داستان را در جهانی بزرگ که شاید نظیر آن را در دنیای بازی های رایانه ای ندیده باشید پیگیری کنید. جهانی که طبق گفته ی سازندگان ۳۵ برابر بزرگتر از جهان  The WITCHER 2 می باشد و این وسعت در حدید می باشد که توسعه دهندگان  WITCHER 3 از مقایسه ی آن با جهان اسکایریم ابایی ندارند و حتی جهان WITCHER 3 برا ۲۰ در صد بزرگتر از اسکایریم می دانند! جهانی که در آن هر کسی داستانی دارد و هر داستان قهرمانی…. یکی از نقاط قوت بازی همانطور که در بالا یاد شد وسعت جهان آن می باشد جهانی که دارای ۳۶ منتقط ی وسیع و مختلف می باشد و جالب تر اینکه مردمی که در هریک از این مناطق زندگی می کنند دارای آداب و رسوم و عقاید خاص خود می باشند و به واسطه ی طراحی خوب و هوش مصنوعی فوق العاده هر فرد دارای زندگی و شخصیت خاص و مختص به خود می باشد، به طوری که سازندگان قول داده اند که بازیبازان در هیچ جای بازی دو نفر با عقاید و پوشش شبیه به هم پیدا نمی کنند. یکی دیگر از نکات خارق العاده ی بازی پویا بودن محیط و مردم آن می باشد. به نحوی که شما ممکن است یک جنس را در منطقه به یک قیمت بینید و همان جنس را در نقطه ای دور تر به دلیل عوامل محیطی کمی گرانتر ببینید. همچنین یکی از ویژگی های خارق العاده ی بازی آزادی بی حد و حسر می باشد. آزادی که علاوه بر باز گذاشتن دست بازیباز بر داستان نیز تاثیر می گذارد و باعث رقم خوردن یکی از سی و شش پایان بازی می شود. به عنوان مثال شما می توانید در هنگام برخورد با راهزنان و یا مردم بی دفاع آنها را به حال خود رها کنید یا آنها را بکشید، اموالشان را غارت کنید و یا آنها را با خود همراه کنید، که هریک از این انتخاب هانیز باز هم بر روی داستان تاثیر گذاراند.

WW

سالها تلاش برای یک هدف : 

در WITCHER 3  ما شاهد پیگیری داستان دونسخه ی قبلی به شکل هنرمندانه ای می باشیم داستانی که با توجه به اطلاعت محدودی که از آن منتشر شده است فوق العاده است. داستان از جایی شروع می شود که ارتش هولناک نیلفگارد به مناطق شمالی حمله کرده اند و مردم برای حفظ حیات خود از گرالت کمک می خواهند و از طرف دیگر پای گروه Wild Hunt در میان است. گرالت نمی داند چه کند به کجا برود و با چه کسانی در این زمستان تاریک و سرد مبارزه کند. داستان به مراتب پخته تر و بهتر از نسخه های قبلی کار شده است و هیجانات در آن به اوج خود رسیده است، ترس و ظلم و تاریکی و زمستان گرد هم آمده اند تا داستان بیش از پیش حماسی تر شود. جهان ویچر ها رو به نابودی است، هر لحظه کودکی یتیم می شود و مادری داغ دار فرزندش، هر سو را نگاه کنی شعله های آتش خانه ای  را در آغوش گرفته اند و چند متر آنسو تر سر سربزی تن زخمی اش را می جوید…. از سوی دیگر امپراطوری غارتگر نیلفگارد کمر بر نابودی کامل باقی مانده ی امپراطوری بسته است، اما اینها چیزی نیست که گرالت را ترسانده است گرالت از Wild Hunt و King Of The Wild Hunt ترسیده است حریفی که گرالت می داند با دیگران متفوت است تفاوتی که باشکست گرالت ( در نسخه ی اول ) به همگان ثابت شد. عده ای از مردم شجاع با گرالت همراه می شودند و بر علیه Wild Hunt به پا می خیزند در واقع امید مردم به گرالت است زیرا؛ مبارزه ی مردم با Wild Hunt بی رقیب مثل این است که با یک تکه چوب به جنگ اژدها بروید! اینجاست که گرالت بازهم باید انتخاب کند نیلفگارد یا Wild Hunt ؟  کدام؟ اینجاست که بازهم باید انتخاب کرد، انتخاب….

 گرگ سفید  چطور می جنگد ؟

مسلما یکی از نکاتی که در بازی های نقش آفرینی اهمیت بسزایی دارد سیستم مبارزات و گیم پلی آنها می باشد. به همین دلیل سی دی پرجکت رد از تمام تجربیات و اشتباهات گذشته ی خود درس گرفته است تا یک عنوان ناب را تحویل بازیبازان بدهد. در اصل  سی دی پرجکت رد در این عنوان سعی کرده است تا گرالت را یک فرد پخته نشان دهد که در جادوگری و شمشیر زنی به تکامل رسیده است. به طوری که او از مبارزه با چند نفر ابایی ندارد. در WITCHER 3 برخلاف نسخه ی پیشین دیگر با مبارزات پیش پا افتاده و تا حدودی اعصاب خورد کن روبه رو نیستیم بلکه همانطور که در نمایش گیم پلی این عنوان در E3 2014 دیدیم سیستم مبارزات پیشرفت چشم گیری داشته است و مبارزات تاکتیکی تر شده اند و قدرت جادو در گیم پلی و مبارزات پر رنگ تر شده است. همچنین در بازی یکسری قدرت های ثانویه وجود دارد که با پیشروی در داستان در اختیار بازیباز قرار می گیرد. تمام این سخنان حاکی از این است که سی دی پرجکت رد از دو قدرت گرالت یعنی جادو و شمشیر زنی نهایت استفاده را برده است، همچنین این استدیو لهستانی برای جلو گیری از یک نواختی بازی و نزدیک کردن محیط و گیم پلی بازی به محیط موجود درکتاب بازی برخی قابلیت ها همچون پریدن و جاخالی دادن را به ویژگی های گرالت اضافه کرده اند و در این نسخه گرالت می تواند در مبارزات جاخالی بدهد و یا از موانع بالا برود. همچنین یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب اضافه شده به بازی قابلیت Witcher Senees می باشد. قابلیتی که قبلا مشابه آن را در عناوین بتمن و آساسین کرید دیده ایم در این قابلیت چما می توانید با چشم یک ویچر به حریفان نگاه کنید و نقاط ضعف و آسیب پذیر آنها را مشاهده کنید و با ضربه زدن به آنها دشمنان خود را هر چند که قوی هم باشند  از پیش روی بردارید. همچنین سازندگان علاوه برافزودن این ویژگی ها به بازی برخی قسمت ها را نیز از بازی  حذف Whhhh33کرده کرده اند، که مهمترین آنها حذف کلید زنی ها از بازی بوده است. بخشی که در نسخه های قبلی وجود داشت اما بنا به دلایلی آنچنان که باید و شاید از آن استقبال نشد. کارکنان استدیو سی دی پروچکت رد نیز ای موضوع را به خوبی درک کرده اند و این بخش ها را از بازی حذف کردند. یکی دیگر از ویژگی های موجود در محیط که می توان در طول مراحل بازی نیز از آنها بهره گرفت وسایل نقلیه می باشند، در این نسخه علاوه بر اسب های تند رو کشتی ها و قایق هی کوچک نیز وجود دارد. همچنین سازندگان اعلام کرده اند که در برخی از مراحل بهره گیری از قایق ها و کشتی ها اجتناب ناپذیر است. البته قرار نیست گرالت شکارچی به یک گرالت قایقران تبدیل شود بلکه ویژگی قایق رانی طوری در بازی گنجانده شده است که ضمن حفظ اصول بازی باعث نو آوری در آن نیز باشد.

در E3 2014 چه دیدیم؟

مسلما یکی از عناوینی که همگان انتظار دیدن نمایش آن در E3 2014 را می کشیدن همین عنوان WITCHER 3 : WILD HUNT بود. بالاخره و با نمایش گیم پلی این عنوان در کنفرانس ماکروسافت سی دی پروجکت رد به عطش هواداران پایان داد. در طی این نمایش ابتدا گرالت را مشاهده می کنیم که به سمت اهدافش در حرکت است در ادامه او با یک اژده غول پیکر رو به رو می شود که اژدها به پرواز در می آید و در ادامه گرالت به دنبال او می رود. در این بین گرالت با شخصیت دیگری صحبت می کند که ما بازهم در این گفت و گو شاهد انتخاب هایی می باشیم که تمامی این انتخابات همانطور که در بالا یاد شد در اتفاقات بعدی تاثیر می گذارند. سپس گرالت راه خود را پیش می گیرد و بعد از، ازمیان برداشتن چند تن از دشمنانش باز هم با اژدها رودر رو می شود، اما در این بار گرالت و اژدها شروع به مبارزه می کنند. بالاخره و بعد از کش و قوس های فراوان گرالت با شمشیر خود سر اژدها را بریده و با خود به شهر می برد. یکی از نکاتی که علاوه بر شیوه ی مبارزات به چشم می آمد گرافیک و محیط پویای بازی بود. محیطی که با درختان انبوه در کنار کوه های زیبا به همراه شهری با جزییات واقعا بالا را مشاهده کردیم و از آن لذت بردیم. همچنین صدا گذاری در بازی نیز با توجه به آنجه که در E3 شنیده شد در سطح مطلوبی قرار دارد اما باز هم جای کار دارد تا اندک کم و کاستی های آن نیز برطرف شود.

گرگ سفیدe

دانلود تریلر E3 عنوان Witcher 3 با کیفیت HD

دانلود تریلرE3 عنوان Witcher 3 با کیفیت SD

اوج لذت با دنیای ویچر ها :

بر هیچ کس پوشیده نیست یکی از نکات بسیار مثبت بازی گرافیک چشم نواز آن می باشد گرافیکی به لطف موتور RED Engin 3 که به طور اختصاصی برای این عنوان توسط استدیو سی دی پروجکت رد ساخته شده است تا این استدیو با بهره گیری از آن آن محیط پویا و زیبایی را که در نظر دارند را خلق کنند. از همینجا می توان اهمیت این عنوان و به ویژه بالا بودن گرافیک آن را برای سی دی پروجکت در یافت. همچنین این استدیو لهستانی برای هرچه طبیعی تر جلوه دادن محیط ها و گرافیک بازی برخی از آنها را از روی مناظر طبیعی ساخته است، زیرا چندی قبل از شروع شدن ساخت بازی این استدیو گروهی عکاس را به سراسر جهان فرستاد تا از مناظر مورد نظر آنها تصاویری درخور نام این عنوان تهیه کنند. یکی دیگر از نکات بسیار جالب در بخش گرافیکی این عنوان این است که این استدیو برای هرچه بهتر شدن حرکات شخصیت های موجود در بازی حرکات تک تک این شخصیت ها را با بهره گیر از تکنولوژی موشن کیچر تهیه کرده اند که در این باره طراح آقای Pawel Sasko بیان داشته که، “ساختن گرافیک چشم نواز برای یک بازی خطی آسان است ما زمانی که حرف از یک بازی بزرگ مانند  WITCHER 3 : WILD HUNT به میان می آید خلق یک گرافیک عالی بسیار مشکل است. اما با این وجود ما با بهره گیری از موشن کیچر سعی کرده ایم تا حد ممکن گرافیک و حرکات شخصیت ها را طبیعی جلوه دهیم. در کل و با توجه به OPEN WORLD بودن بازی و جزییات بسیار بالایی که در محیط بازی قرار دارد گرافیک عالیی است.”  مسلما یکی دیگر از نکات مثبت بازی نورپردازی زیبای آن می باشد. ویژگی که خود استدیو سی دی پروجکت رد آن را فوق العاده خوانده است و بیان کرده است که، بازیبازان در این عنوان مشکلاتی حتی کوچک در بخش نور پردازی مشاهده نخواهند کرد زیرا ما تمام توان خودر را برای هرچه بهتر شده این بخش به کار گرفته ایم. همچنین  یک ویژگی اعجاب انگز دیگر در این عنوان این است که؛ با وجود این محیط عظیم و گرافیک مثال زدنی ما شاهد هیچ لودینگی در بازی نیستیم و دیگر لازم نیست برای شروع مراحل و یا ورود به جایی شاهد صفحه ی لودینگ باشیم.

زوزه های گرگ :

مسلما اگر بخواهیم برای یک بازی بزرگ چند رکن اصلی تعریف کنیم، یکی از این ارکان چیزی جز بخش موزیک و صداگذاری نیست. عاملی که در کنار سایر عوامل می تواند بازی را به یک شاهکار تبدیل کند و یا آن را ضعیف تر از پیش کند. استدیو سی دی پروجک نیز این امر را به خوبی فهمیده است و به همین منظور و برای هرچه بهتر شدن کار ساخت موزیک متن را همانند نسخه ی پیشین به آقای Adam  Skourpa سپرده است. البته تا کنون موزیک های جندانی از بازی منتشر نشده است اما با توجه به سابقه ی Adam  Skourpa می توان دریافت که عنوان WITCHER 3 : WILD HUNT از این بخش نیز توانایی سربلند شدن را مانند سایر بخش ها را دارد. همچنین این استدیو لهستانی در مورد بخش صداگذاری شخصیت ها نیز این قول را به هواداران داده است که اکثر صداگذاران شخصیتهایی که در عنوان WITCHER 2 حظور داشته اند، در این عنوان نیز ایفای نقش خواهند کرد.همچنین مدیر بخش صداگذاری به هواداران وعده داده است که در عنوان WITCHER 3 ما شاهد صدا های با احساس و متناسبی برای هر شخصیت می باشیم، به نحوی که در تن صدای شخصیت ها در زمان های مختلف تغییر ایجاد می شود مثلا صدای شخصیت ها در هنگام خشم و غضب با زمان ناراحتی وی بسیار متفاوت است.

image_the_witcher_3_wild_hunt-22370-2651_0006

سخن پایانی : 

حال اگر شما نیز خواستار یک تجربه ی ناب از یک عنوان نقش آفرینی در یک دنیای وسیع می باشید، اولین و بهترین گزینه ی چیزی جز عنوان WITCHER 3 : WILD HUNT نیست. عنوانی که سی دی پرجکت رد در آن از اشتباهات قبلی خویش درس گرفته و از ارتکاب آنه خود داری کرده است، و اینک به جرات می توان گفت WITCHER 3 : WILD HUNT با داشتن داستانی عظیم در کنار گیم پلی درگیر کننده و جذاب و با بهره گیری از جهانی بیکران شایستگی تمامی این تعریف ها را دارد. پس بار دیگر باید گفت گرگ سفید باز می گردد تا رستاخیزی به پا کند، حماسه ای را رهبری کند و جهان را به آتشکده ای برای رقیبان خویش بدل کند.

برچسب ها بازي آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , گيم آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , Download آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , Download game آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي اکشن آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , danload bazi آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , بازي زيبا آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود نسخه جديد آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي امسال آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , بهترين بازي آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي جذاب آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي هاي آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود گيم آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , بازي پرطرفدار آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود گيمز آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دالنود بازي قديمي آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT , دانلود بازي امسال آخرين نفس هاي گرگ سفيد / پيش نمايش WITCHER 3 : WILD HUNT ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود , دانلود بازی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم , آموزشگاه , آموزش خیاطی , آموزش کاردستی , فیفا15 , فیفا , فیفا , fifa , fifa15 , pes , pes2015 , 2015 , pes15 , fifa15 , fifa2015 , چتروم , چت , چت گاه , بهترین سایت آموزشی , آموزشگاه بازی , آموزش ساخت سایت , هاست , دامنه , خرید پستی بازی FIFA 15 , خرید پستی , فروشگاه , عکس , سکسی , آهنگ , موزیک , فیلم سکسی , دانلود فیلم سکسی , دانلود سکس , دانلود عکس سکسی , کلش اف کلنز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از عملکرد سایت راضی هستید یا خیر ؟
    کانال ما در آپارات

    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1549
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 165
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 1,867
  • باردید دیروز : 3,361
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,644
  • بازدید ماه : 32,696
  • بازدید سال : 266,845
  • بازدید کلی : 1,579,969