Ubisoft از قدرت کنسول های نسل هشتم برای تحول گرافیک Assassin’s Creed استفاده کرده است
با توجه به اینکه Assassin’s Creed Unity یک عنوان کاملا نسل هشتمی است و تنها بر روی پلتفرم های نسل هشتم عرضه می شود ما شاهد جهش گرافیکی فوق العاده ای در قیاس با Assassin’s Creed IV: Black Flag بوده ایم و سازندگان توانسته اند از قدرت گرافیکی و پردازش کنسول های نسل هشتم برای بهبود کیفیت اجرایی بازی استفاده کنند .
" از نظر من در نسل جدید همه چیز به کمیت مربوط می شود " آقای Bruno St-André طراح ارشد Assassin’s Creed Unity پیرامون پیشرفت های نسخه نسل هشتمی Assassin’s Creed اعلام کرد: " ما در این نسخه تعداد زیادی از مردم را شبیه سازی کردیم و حتی واکنش های آنها در مقابله با پدیده های مختلف را نیز برداشت و در بازی پیاده کرده ایم . این مسئله نشان می دهد ما صرفا بر روی تعداد NPC ها تاکید نداشته ایم و حتی بر روی عکس العمل و واکنش آنها که شامل هوش مصنوعی می شود نیز کار کرده ایم . از سوی دیگر شما در این بازی می توانید برای اولین بار در سری Assassns Creed بخش multiplayer/co-op را تجربه کنید "
" این یک چیز است و موضوع دیگر جهش گرافیکی بازی است . سیستم نورپردازی که ما در Unity استفاده کرده ایم تنها بر روی نسل جدید امکان پذیر است . شما این سیستم جدید نورپردازی را در نمایش E3 بازی مشاهده کردید و زمانی که بازی را تجربه کنید بیشتر با جزئیات جالب آن آشنا خواهید شد . وسعت و سطح جزئیات محیط بازی به شکل قابل توجه ای افزایش داشته است . شما از روی هر چیزی می توانید بالا بروید و بدون کوچکترین زمان بارگذاری می توانید به ساختمان ها نیز بروید و به کاوش بپردازید و این موضوع ار طریق راه های مختلف امکان پذیر است . این جهش گرافیکی و این یکپارچگی فوق العاده با توجه به قدرت کنسول های نسل هشتم خلق شده است و آنها قادر به اجرای بازی با این جزئیات هستند "
آقای Bruno St-André در مصاحبه قبلی خود با GamingBolt نیز اعلام کرده بود هدف تیم سازنده این است که بازی با رزولوشن 1080P و 60 فریم بر ثانیه بر روی هر دو کنسول نسل هشتم اجرا شود . Assassin’s Creed Unity مهر ماه امسال بر روی پلتفرم های Xbox One ، Playstation 4 و PC عرضه خواهد شد .